NATASHA'S


Cerita Diriku Aksoseri Facebook Instagram FOLLOW Home
Owner

Hi, Assalamualaikum. Welcome :)
throwback




hi saya kembali

assalamualaikum pembaca. haha

sekian lama menghilangkan diri di blog ini. maaf terlalu sibuk tolong mama dan keluarga usahakan sebuah cafe dan kesibukan melanda tempahan katering. mahaaaaf ff. HAHAHAHA.

hari ini dan seterusnya kemungkinan jarang updatekan diri di blog ini.

tahun ini, penuh duka dan tangisan bagi seisi keluarga

awal bulan april,

aku kehilangan seorang yang tersayang dan teristimewa tanpa di duga. kehilanganya buat mama lemah. I just kennot tgk mama nangis, aku pun tekonek nangis. selepas pemergianya semua barang dia baju dia buat aku nangis. tekadang teringat TerJahat sama dia, rasa meyesal. minta maaf abang sayang adikmu ni pentingkan diri sendiri tekadang. semenjak umur 10tahun aku belajar meyuapkan abang meyusukan abang susu. kadang kadang rasa mau menangis pun ada lambat pigi sekolah agama jaga abang tunggu mama pulang.

minta maaf arwah abang sayang kalau adikmu ni kasi mkn abang nda cukup sempurna. Adikmuuu ni rindu mau kasi kawan abang pergi sekolah kurang upaya. rindu  tgk kawan kawan mcm abang ailey. selepas abang ailey teda semua keadaan berubah. *tgh nangiss skrg ni

ndabole aku cerita panjang panjang karang menangis berabis ni.

adik amy doakan abang tenang disana. doakan adikmu ni berubah menjadi lebih insan yang lebih baik okayyyyyyy  * T.T

you de only oneee kesayangan. my boifriendddd tidur sama sama diluar ruang tamu pegang tangan abang kalau aku takut. sekarang tedaaaaaa sdaaaaa mau dicium cium mau didukung, mau ditukar pampes mau dikasih makan. rinduuuuuu semuaaaaaanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Al-Fatihah

jumpaa di sanaaa nanti k
sayanggggggggg arwah abang